درباره خرید دوربین مداربسته
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 دوربین وری فوکال و موتورایز دوربین وری فوکال اغلب زیر مجموعه ای از دوربین های بالت هستند که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد و یکی از استفاده های رایج آن خواندن پلاک ماشین است (به این صورت که لنز دوربین را روی قسمتی از مسیر تردد خودرو ها تنظیم می نمایند). این نوع دوربین ها که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد اگر تنظیم آن به صورت دستی باشد به آن دوربین وری فوکال و اگر دوربین مجهز به موتور برای تنظیم و چرخش لنز باشد به آن دوربین موتورایز گفته می شود. دوربین مداربسته فلزی یا پلاستیکی یکی از موارد مهم در دسته بندی دوربین ها جنس بدنه آنها می باشد. دوربین مدار بسته فلزی برای فضای باز استفاده می شود و دوربین پلاستیکی برای فضاهای سربسته. نکته قابل توجه برای انتخاب دوربین در فضاهای مختلف علاوه بر جنس بدنه IP آن می باشد که معمولا IP66 (محافظت در برابر رطوبت) و IP67 (محافطت در برابر رطوبت و گرد و خاک) هستند.

 خرید دوربین مداربسته

 دوربین مدار بسته در بازار به دو دسته برند و نونیم تقسیم می شود که دوربین های برند شامل دوربین مداربسته هایک ویژن (HIKVISION) و دوربین مداربسته داهوا (DAHUA) می شوند و دوربین های نونیم شامل تمام نام های متفرقه موجود در بازار می باشند. هرکدام از دو دسته دوربین های بیان شده دارای ویژگی هایی هستند که دوربین های برند در کیفیت مشابه با دوربین های نونیم دارای قیمت بالاتری هستند که علت آن هم در برند و خدمات و آشنایی اکثر نصاب های دوربین با آنها می باشد؛ علاوه بر این اکثر سازمان ها تمایل به استفاده از دوربین مداربسته داهوا یا هایک ویژن را به علت شناخته شده بودن آنها دارند. در خصوص دوربین مداربسته ایرانی باید در نظر داشت که شرکت دوربین مدار بسته در ایران معمولا یا نمایندگی فروش شرکتهای خارجی هستند و یا کار مونتاژ دوربین را انجام می دهند و بنابراین چیزی با عنوان محصول داخلی در زمینه سیستمهای نظارتی وجود ندارد.

دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. دوربین مداربسته دام دوربین های مداربسته دام دارای شکل گنبدی و گرد هستند. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. بیشتر مدل های دام دارای قابلیت دید در شب هستند. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته اسپید دام دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان (PTZ) معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و... نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست (Preset) است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی